Jak nakupovat
Na e–shopu Migro.cz vám pomůžeme s vybavením celého domu, bytu i kanceláře. Nábytek a doplňky si můžete velmi jednoduše vybrat pomocí kategorií, které rozdělují náš sortiment dle jednotlivých místností v domě.
Pomocí filtrů můžete pak ještě více specifikovat svoje požadavky, například podle ceny nebo preferovaných značek. Pokud si s výběrem nebudete vědět rady, neváhejte nás kontaktovat a my vám rádi pomůžeme. Až budete mít vše vybráno, stačí produkty přidat do košíku, postupovat podle stručných instrukcí a nábytek je váš.
Způsoby platby
- Hotově nebo kartou na prodejně v Kutné Hoře
- Bankovním převodem – získejte tak slevu 1 %
- Dobírkou – s doplatkem 55 Kč, u ZÁSILKOVNY je poplatek 45 kč
- Online platba kartou – okamžitá platba přes platební bránu GoPay
- Online bankovním převodem – rychlý převod z vybraných bank
- Přes on-line spotřebitelský úvěr Home Credit na prodejně prodejce – veškeré informace ohledně možnosti splátkové prodeje (možnost výběru splátkových programů, všeobecná ustanovení, RPSN a další) naleznete na http://www.homecredit.cz/vop/
- Spotřebitelský úvěr - https://www.essox.cz/e-shopy ( Poskytovatel Essox)
Doprava
Zpravidla nábytek dodáváme během 4–8 pracovních dnů, v ojedinělých případech může dodání trvat až 14 dní. Při objednávce nad 9 000 Kč je doprava zdarma. Pokud nakupujete zboží z kategorie kancelářský nábytek, doprava je zdarma vždy. Nabízíme i montáž nábytku, cena je kalkulována individuálně. Dále nabízíme doplňkové služby - stěhování, odvoz starého nábytku či odvoz obalů.
Způsob dopravy
- Osobní odběr na prodejně v Kutné Hoře (Nábytek Migro, Na Kuchyňce 125, 284 01 Kutná Hora, Po–Pá 8–17, So 8–11) – zdarma
- Toptrans – doručení do 24 hodin od převzetí objednávky, v ceně dopravy je i SMS avizace předem
- Standard – 599 Kč
- Dopolední doručení (do 12:00 hod.)– 990 Kč
- Večerní doručení (mezi 16–20 hod.) – 1090 Kč
- Top Comfort (aktivní pomoc zákazníka při stěhování.) – 2 190 Kč
- 123 Kurýr - 159 Kč až 279 Kč ( v závislosti na váze ) váha pro tento typ dopravy je max. 30kg (váha veškerého zboží v celé objednávce)
- Migro doprava Exclusiv - doprava v předem určený den a předem určenou hodinu (+/- 1 hod.). Zboží vám přivezou naši vyškolení řidiči/zaměstnanci, kteří vám mohou zboží nastěhovat až do vašeho bytu či dokonce na místě smontovat. Doporučujeme u všech typů sedaček a postelí. Tento typ dopravy lze zvolit u objednávek od 5 000 Kč.
- Zásilkovna - 139 Kč , výdejní místa. V seznamu výdejních nejsou zahrnuty Z-boxy( z důvodu menších rozměru zásilek)
Vrácení zboží
Pokud změníte názor hned po zaplacení objednávky, můžete ji stornovat ještě před její expedicí a to bez jakéhokoliv postihu. V tomto případě nás kontaktujte telefonicky na číslo +420 800 854 854 nebo prostřednictvím e-mailu na adresu migro@migro.cz.
Po převzetí objednávky máte právo zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat na adresu provozovny (Nábytek Migro, Na Kuchyňce 125, 284 01 Kutná Hora) nebo na e-mail migro@migro.cz. V případě, že zboží nebude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vám poté celou částku vrátíme na účet do 14 dnů od fyzického vrácení zboží. Viz obchodní podmínky
Reklamace
Na všechny produkty z e-shopu nabytekmigro.cz se vztahuje standardní záruka 2 roky. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Při přebírání objednávky doporučujeme si veškeré zboží zkontrolovat. Pokud by bylo poškozené, zásilku nepříjímejte.
Pokud se v době záruční lhůty objeví na produktu vada, zákazník má právo na výměnu nebo opravu produktu. O reklamaci rozhodujeme ihned, maximálně do 3 pracovních dnů. Samotnou opravu nebo výměnu zboží pak vyřizujeme maximálně do 30 pracovních dnů. Viz obchodní podmínky